مدرسه انسان شناسی منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفحه نخست » دعای دویست‌ و هفتاد – توسل به اسم اعظم پروردگار

اشتراک گذاری مقاله

با انگشت بر كف دست بنویس:

یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ، وَحْدَكَ وَحْدَكَ لاٰشَـرِیكَ لَكَ، أَنْتَ الْمَنّٰانُ بَدِیعُ السَّمٰاوٰاتِ وَالْاَرْضِ، ذُوالْجَلاٰلِ وَالْاِكْرَامِ، وَذُوالْاَسْمَاءِ الْعِظَامِ، وَذُو الْعِزِّ الَّذیٖ لاٰیُرَامُ، وَإِلٰهُكُمْ إِلٰهٌ وَاحِدٌ لاٰ إِلٰهَ إِلّٰا هُوَ الرَّحْمٰنُ الرَّحِیمِ، وَصَلَّی اللّٰهُ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ أَجْمَعِینَ.

ای خدا، ای خدا، ای خدا، تنهایی، تنهایی، تو را شـریکی نیست، تو منت گذاری، پدید آورنده آسمان‌ها و زمین، دارندۀ بزرگی و بزرگواری، و دارندۀ نام‌های بزرگ، و دارندۀ عزتی که به آن دستـرسی نباشد، و معبود شما معبودی یکتاست، که نیست معبودی جز او، بخشنده و مهربان است، و درود خداوند بر محمد و همۀ خاندانش باد.

سپس آنچه را می‌خواهی درخواست کن.

علی بن الحسین (علیهما‌السلام) فرمود: سوگند به آنکه فرستاد محمد ] را به حق به عنوان پیامبـر، آن را آزمودم و آنگونه بود که آن حضـرت ] فرمود: زید بن علی گفت: پس آن را آزمودم و آنگونه بود که پدرم علی فرمود، عیسی گفت: آن را آزمودم و بود آنگونه که پدرم زید توصیف کرد، احمد گفت: آن را آزمودم و آنگونه یافتم که آنان گفتند.

***

دعایی دیگر که در آن اسم اعظم است

اَللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ اللّٰهِ اللّٰهِ اللّٰهِ اللّٰهِ اللّٰهِ [الَّذِی] لاٰ إِلٰهَ إِلّٰا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ.

خداوندا از تو می‌خواهم به نامت خداوند خداوند خداوند خداوند خداوندی که نیست خدایی جز او پروردگار عرش بزرگ.

عضو خبرنامه ما باشید

دریافت آخرین مطالب و موضوعات به صورت ایمیل و ارسال در شبکه های اجتماعی