مدرسه انسان شناسی منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفحه نخست » دعای صد و شصت – درخواست نابود شدن دشمنان و حسودان

اشتراک گذاری مقاله

اَللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْاَلُكَ بِنُورِكَ وَعِزِّكَ وَجَلاٰلِكَ، وَجَمِیعِ مَعَالِیكَ أَنْ تَأَخْذَ مَنْ یَؤْذِینِی أَخْذَ الزَّلْزَلَةِ، أَخْذَ الرّٰابِیَةِ، أَخْذَ الدَّمْدَمَةِ أَخْذاً وَبِیلاً أَبِدْہُ ابْطُشْ بِهِ الْبِطْشَةَ الْكُبـْرىٰ، انْتَقِمْ مِنْهُ، اجْعَلْ كَیْدَہُ فیٖ تَضْلِیلٍ، وَأَرْسِلْ عَلَیْهِ طَیْراً أَبَابِیلَ، وَأَلْقِهِ فِی الْحُطَمَةِ الْكُبـْرىٰ، خُذْہُ أَخْذَ عَزِیزِ مُقْتَدِرٍ.

خداوندا از تو می‌خواهم به نور و عزت و شکوه و همه بزرگواری‌هایت که بگیری هر کس را که مرا بیازارد، گرفتـن زلزله، گرفتـن بسیار شدید، گرفتـن هلاکت، گرفتنی سخت و سنگین، او را نابود ساز، بر او یورش بر، یورشی بزرگ، از او انتقام‌گیر، قرار ده مکرش را در گمراهی، و بر او بفرست پرندگان ابابیل را، و او را بیفکن در آتش بزرگ او را بگیر، گرفتـن ارجمندی توانـمند.

اَللّٰهُمَّ أَهْلِكْهُ هَلاٰكاً عَاجِلاً، كَمٰا أَهْلَكْتَ عَاداً وَثَـمُودَ.

خداوندا او را هلاک ساز هلاکی فوری، آنگونه که قوم عاد و ثـمود را نابود ساختی.

اَللّٰهُمَّ غُمَّهُ بِالْبَلاٰءِ غَمّاً، وَطُمَّهُ بِهِ طَمّاً، وَارْمِهِ بِیَوْمٍ لاٰمَرَدَّ لَهُ وَبِسَاعَةٍ لَاانْقِضَاءَ لَهٰا، یٰا قَاصِمَ الْجَبّٰارِینَ. اَللّٰهُمَّ إِنَّ فُلاٰناً بْنَ فُلاٰنٍ قَدْ شَهَرْنِی وَنَوَّہَ بِیَ الْمَكَانَ، فَاصْـرِفْ عَنّیٖ شَـرَّہُ بِسُقْمٍ عَاجِلٍ یَشْغُلُهُ عَنِّی.

خداوندا او را بپوش با بلا پوشیدنی و فرو ببـر در آن، فرو بردنی، و بیفکن بر او روزی بی‌بازگشت، و ساعتی که آن را پایانی نباشد در هم شکنندۀ سـرکشان، ای کوبنده ستمکاران، خداوندا فلان فرزند فلان مرا میان مردم بر زبان‌ها انداخت و در محل شهره ساخت، پس دور کن از من شـر او را با مرضی فوری که او را از من مشغول بدارد.

اَللّٰهُمَّ قَرِّبْ أَجَلَهُ، وَاقْطَعْ أَثَرَہُ، وَعَجِّلْ ذٰلِكَ یٰا رَبِّ، السّٰاعَةَ السّٰاعَةَ.

خداوندا اجلش را نزدیک گردان، و اثرش را قطع کن، و آن را تعجیل فرما ای پروردگارم، در همین ساعت در همین ساعت.

اَللّٰهُمَّ إِنْ كُنْتَ تَعْلَمُ أَنَّ فُلاٰناً بْنَ فُلاٰنٍ ظَلَمَنِی وَبَغىٰ عَلَیَّ، فَابْتَلِهِ بِبَلاٰءٍ لاٰتَسْتُـرُہُ، وَبِفَقْرٍ لاٰتَجْبُـرُہُ، وَبِسُوءٍ لاٰتَدْفَعُهُ، وَسَلِّطْ عَلَیْهِ مَنْ لاٰیَرْحَمُهُ.

خداوندا اگر می‌دانی که فلان فرزند فلان به من ظلم نـموده، و بر من ستم کرده است، پس او را گرفتار ساز به بلایی که آن را نپوشانی، و به فقری که جبـران نسازی، و به بدحالیی که دور نگردانی، و بر او مسلط ساز کسی را که بر او رحم نکند.

اَللّٰهُمَّ قَرِّبْ أَجَلَهُ، وَاقْطَعْ أَثَرَہُ، وَعَجِّلْ ذٰلِكَ یٰا رَبِّ، السّٰاعَةَ السّٰاعَةَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّٰاهِرِینَ، بِرَحْمَتِكَ یٰا أَرْحَمَ الرّٰاحِمِینَ وَصَلَّی اللّٰهُ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ اَجْمَعِینَ.

خداوندا اجلش را نزدیک کن، و اثرش را قطع فرما، و آن را تعجیل نـما ای پروردگارم، در این ساعت، در این ساعت، به حق محمد و خاندان پاکش، به رحمتت، ای مهربان‌ترین مهربانان. و درود خداوند بر محمد و همۀ خاندانش باد.

عضو خبرنامه ما باشید

دریافت آخرین مطالب و موضوعات به صورت ایمیل و ارسال در شبکه های اجتماعی