مدرسه انسان شناسی منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفحه نخست » دعای بیست و هشت – پناه جستـن به خداوند عزوجلّ

اشتراک گذاری مقاله

بِسْمِ اللّٰهِ وَبِاللّٰهِ وَمِنَ اللّٰهِ وَاِلَی اللّٰهِ وَفیٖ سَبِیلِ اللّٰهِ وَعَلیٰ مِلَّةِ رَسُولِ اللّٰهُ صَلَّی اللّٰهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ، اَللّٰهُمَّ اِلَیْكَ اَسْلَمْتُ نَفْسِی وَاِلَیْكَ وَجَّهْتُ وَجْهِی وَاِلَیْكَ اَلْجَأْتُ ظَهْرِی وَاِلَیْكَ فَوَّضْتُ اَمْرِی.

به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و در راه خدا، و بر آئین رسول خدا درود خدا بر او و خاندانش باد، خداوندا به تو سپردم خود را، و به سوی تو روی کرده‌ام، و به سوی تو پشتم را پناه داده‌ام، و امر خود را به تو واگذار نـمودم.

اَللّٰهُمَّ احْفَظْنیٖ بِحِفْظِ الْایٖمَانِ مِنْ بَیْنِ یَدَیَّ وَمِنْ خَلْفِی وَعَنْ یَمِینِی وَعَنْ شِمَالِی وَمِنْ فَوْقِی وَمِنْ تَحْتِی وَمِنْ قِبَلِی وَادْفَعْ عَنّیٖ بِحَوْلِكَ وَقُوَّتِكَ فَاِنَّهُ لاٰحَوْلَ وَلاٰ قُوَّةَ اِلّٰا بِكَ.

خداوندا مرا حفظ کن با حفظ ایمان از پیش رویم و از پشت سـرم و از سمت راستم و از سمت چپم و از بالای سـرم و از زیر پایم و آنچه در برابرم باشد و از من دور کن هر بدی و نیرنگ را با نیرو و قدرتت که نیست نیرو و قدرتی جز به سبب تو.

بِسْمِ اللّٰهِ، آمَنْتُ بِاللّٰهِ، تَوَكَّلْتُ عَلَی اللّٰهِ، حَسْبِيَ اللّٰهُ، اَللّٰهُمَّ إِنّیٖ أَسْأَلُكَ خَیْرَ أُمُورِی كُلِّهٰا، وَأَعُوذُ بِكَ مِنْ خِزْيِ الدُّنْيَا، وَعَذَابِ الْآخِرَةِ.

به نام خدا، ایمان آوردم به خدا، و بر خدا توکل کردم، خدا مرا بس است، خداوندا من از تو درخواست می‌کنم نیکی همۀ امورم را، و به تو پناه می‌برم از رسوایی دنیا و عذاب آخرت.

عضو خبرنامه ما باشید

دریافت آخرین مطالب و موضوعات به صورت ایمیل و ارسال در شبکه های اجتماعی