مدرسه انسان شناسی منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفحه نخست » دعای صد و هفتاد و چهار – درخواست زدودن غم‌ها و اندوه‌ها

اشتراک گذاری مقاله

یٰاسَامِعَ كُلِّ صَوْتٍ، وَمُحْیِیَ كُلِّ نَفْسٍ بَعْدَ الْمَوْتِ، مٰا لیٖ إِلٰهٌ غَیْرُكَ فَأَدْعُوهُ، وَلاٰ شَـرِیكَ لَكَ فَأَرْجُوهُ، صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَخَلِّصْنِی یٰارَبِّ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ مِنْ كُلِّ غَمٍّ، كَمٰا تُخَلِّصُ الْوَلَدَ مِنْ بَیْنِ الْمَشِیمَةِ وَالْلَحْمِ بِعِزَّتِكَ.

ای شنونده هر صدایی، و زنده کننده هر جانی بعد از مرگ، مرا نیست معبودی جز تو که او را فراخوانم، و نیست برای تو شـریکی که به او امید بندم، بر محمد و آل محمد درود فرست و مرا رها ساز به حق محمد و آل محمد از هر غمی، آنگونه که رها می‌سازی نوزاد را از میان جفت و گوشت، با توانـمندی‌ات.

وَخَلِّصْنِی یٰارَبِّ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ مِنْ كُلِّ هَمٍّ وَ غَمٍّ، كَمٰا تُخَلِّصُ اللَّبَـنَ مِنْ بَیْنِ فَرْثٍ وَدَمٍ بِقُوَّتِكَ.

و رها ساز مرا ای پروردگار، به حق محمد و آل محمد از هر اندوه و غمی، آنگونه که رها می‌کنی شیر را از میان سـرگین و خون، به قدرتت.

وَخَلِّصْنِی یٰارَبِّ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ مِنْ كُلِّ غَمٍّ، كَمٰا تُخَلِّصُ الثَّمَرَةَ مِنْ بَیْنِ مٰاءٍ وَطِینِ وَرَمْلٍ بِقُدْرَتكَ.

و رها کن مرا ای پروردگارم، به حق محمد و آل محمد از هر غمی، آنگونه که رها می‌سازی میوه را از میان آب و گل و ماسه با نیرویت.

وَخَلِّصْنِی یٰارَبِّ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ مِنْ كُلِّ غَمٍّ، كَمٰا تُخَلِّصُ الْبَیْضَةَ مِنْ جَوْفِ الطّٰائِرِ بَجَلاٰلَتِكَ.

و رها کن مرا ای پروردگارم، به حق محمد و آل محمد از هر غمی، آنگونه که رها می‌سازی تخم را از درون پرنده، با جلال و بزرگی‌ات.

وَخَلِّصْنِی یٰارَبِّ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ مِنْ كُلِّ غَمٍّ، كَمٰا تُخَلِّصُ الطّٰائِرَ مِنْ جَوْفِ الْبَیْضَةِ بِحَوْلِكَ وَقُوَّتِكَ وَرَحْمَتِكَ.

و رها کن مرا ای پروردگارم، به حق محمد و آل محمد از هر غمی، آنگونه که رها می‌سازی پرنده را از درون تخم، با نیرو و قدرت و رحمتت.

اِنَّكَ فَعّٰالٌ لِمٰا تُرِیدُ، وَأَنْتَ عَلیٰ كُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ.

که تو انجام دهنده‌ای هر چه را بخواهی، و تو بر هر چیزی توانایی.

عضو خبرنامه ما باشید

دریافت آخرین مطالب و موضوعات به صورت ایمیل و ارسال در شبکه های اجتماعی